Wednesday, April 27, 2011

is this the end? why does it feel like it all just begun


3 years of degree sumpah rasa sat sgt2. rasa mcm baru semalam mak aku hantaq mai daftar UKM,ok dak ni satgi jasmin anis kata aku drama. sebenaqnya aku rasa status pelajar ukm aku tak kencang mcm org lain. geddit? mcm kalau hang budak ukm sejati,pasti hg akan ke gabai sekurang2nya 3 kali utk 3 tahun pengajian, naik broga 6 kali, PD sepuluh kali,melaka 3 belas kali dan berekspidisi berkali2. aku? broga dua kali, dua2 kali BUKAN PI DGN BDK UKM, gabai sekali, tu pun bbq kelas, tak penah ke PD, tak penah berekspidisi, tak penah ke umbai mkn seafood. pencapaian terbesar mugkin ke putrajaya. lame.

nak kata eksaited dh habis mengaji dak pun, lepas ni dh takdak choice kena bgn pi kerja, waktu kerja tetap mcm tu hari2. bolehka hadapi dengan senyuman aku pun tak sure.

btw smlm tgk red riding hood. best!! dua2 laki dlm tu handsome mcm kalau aku jadi valerie sumpah taktau nak pilih yg mana. hmmmm.

anis zubaidah, dont be lost without me,kay? hahaha.

No comments: