Monday, November 1, 2010

mad over mac

assalamualaikum...
jawab gatai tak jawab dosa.
aku mmg sucker nak menulis. lebih sucker kalau begadoh.*apa merapu ni?*
aku ada gap 9 hari raya hindu. exam sambung next week.mmg raya hindu kan.kan kan. so,aku berazam,untuk pergi mendapatkan macaroons.bukan apple punya laptop mac tau tak mampu lagi mungkin nanti setelah bernikah dengan orang kaya.hahahah tudia cita-cita. i mean,selain dari belajaq fizik reaktor dengan bersungguh-sungguh,ku ingin mereward diri sendiri dengan macaroons yg crunchy diluar lembut di dalam. terima kasih macaroons,keranamu,tragedi oktober telah berlaku,dan tragedi tersebut tidak didedahkan on the net,its private and privacy dengan internet tidak bertindih dalam gambarajah venn,tahu? here is one store yang aku tau ada juai macs,selain dari blogshop bake cake, wondermilk aku tatau la takpi cekidout, tapi Whisk Espresso Bar memang ada juai. kelihatan enak dan mendapat review bahawa macs dia mmg sdp. kedai dia kat empire subang. boleh cekidout facebook dia untuk tgk2 kot la berkenan.




the store,kalo naik dari basement parking,mmg straight ja depan mata,eh tapi aku tak sure which side,kedai dia sgt kecik. kena pakai kanta cembung kalau nak tengok.

tu lah rupa cik mac molek (chek mek molek)

ni ka ginger beer? coldstorage pun ada juai.pfftt

espresso ofkos! tapi tatau la sdp ka dak,sdpla kot klo dak dia takla confident bubuh nama kedai dia espresso bar


cik mac dalam balang mak aku.

gambar semua ambik dari facebook whisk espresso bar.

No comments: