Wednesday, October 13, 2010

October menyebabkan saya rasa macam nak makan octopus sushi



Hello hello hahaha,rakan2 di facebook mesti tau aku telah join contest Tunetalk untuk menang tiket paramore. beberapa hari lalu aku dengan anis zubaidah mengambil keputusan untuk post slogan skemataraya memuji muja tunetalk dan kena insert tajuk lagu paramore 'Hello Hello'. paling power anis zubaidah,slogan dia berbahasa melayu memang macam buat slogan untuk kementrian budaya dan asas tani. tapi tak apa, MENANG heck yess.
hehe can you see our names on it? aku excited taktau nak ckp terus
naik AIRASIA balik AloqStaq.

sapa2 kawan2 twitter aku mesti tau kisah sensasi scha alyahaya dan omfg-nya. tgk ni ha yuna reply baik2 jaa apa la scha alyahaya ni hohoho.

anyway anyhow aku kat rumah sekarang, aku tak melawak okay bila aku ckp aku naik airasia balik aloqstaq,aku serius.bukan sbb tune talk bagi tiket paramore free saja wey tolongla percaya.

No comments: